ALGEMENE VOORWAARDEN

Hier vindt u een overzicht van onze voorwaarden met betrekking tot retourzendingen en klachten.
Mocht u vragen hebben die hier niet beantwoord worden, dan kunt u uw zorgen kenbaar maken via onze ‘
Contact
‘ pagina. E-mail of bel ons.

Bestel:

Artikelen kunnen alleen besteld worden via de Noord-Amerikaanse e-lab webshop.
Wij helpen u graag zowel telefonisch als per e-mail als u vragen heeft over bestellingen of betalingen.

Betaling:

Bij Noord-Amerikaanse e-labs zijn alle prijzen inclusief belasting.
U kunt betalen met Mastercard, Visa card, PayPal, ViaBill en Bankoverschrijving enz.
– wij houden het geld pas in wanneer de goederen uit ons magazijn zijn verzonden.
North American e-lab brengt geen extra kosten in rekening voor uw aankoop.

Uw creditcardgegevens worden opgeslagen via een gecodeerde beveiligde verbinding (SSL) en alleen PBS / NETS kan uw gegevens zien.

Als u via PayPal betaalt: u wordt niet beschermd door de bezwaarregeling.
Lees meer over de voorwaarden op de website van PayPal.

Levering:

Alle artikelen op het Noord-Amerikaanse e-lab worden verzonden met DHL, tenzij anders vermeld in de aanbiedingsdetails.
Wij streven altijd naar een snelle levering.
U kunt uw product enkele dagen na uw bestelling verwachten.
Als uw bestelling voor 13.00 uur is geplaatst.
De levertijd bedraagt 1-3 werkdagen (indien de goederen op voorraad zijn).

Pakketten die niet op een specifiek adres kunnen worden afgeleverd, worden naar uw plaatselijke postkantoor of pakketwinkel gestuurd om te worden afgehaald.
Alle pakketten worden verzonden naar het afleveradres dat bij het invoeren van uw bestelling is opgegeven.
Controleer uw bestelgegevens voordat u ze verzendt.

Garantie:

De gebrekenregeling van de Koopwet kan van toepassing zijn op de aankoop van goederen.

Bij North American e-service heeft u altijd twee jaar volledig recht op een klacht.
Dit betekent dat u afhankelijk van de specifieke situatie het artikel kunt laten repareren, ruilen, het geld terug kunt krijgen of een korting op de prijs.
Voorwaarde is wel dat de klacht gegrond is en dat het gebrek niet is ontstaan door verkeerd gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

U moet een klacht indienen binnen een “redelijke termijn” nadat u het gebrek aan het artikel hebt ontdekt.
Als u binnen twee maanden nadat het gebrek is ontdekt een klacht indient, is de klacht altijd tijdig.
Neem altijd eerst per e-mail contact met ons op voordat u een retourzending verstuurt.
Klachten moeten worden gericht aan:

Painfree cream
NORDIC FZCO
World Wide.
Email: [email protected]

Markeer de zending met “Klacht” en voeg een briefje met ordernummer toe, zodat we u sneller kunnen verzenden.

Het artikel moet altijd in de juiste verpakking worden teruggestuurd, en vergeet niet een verzendbewijs te halen, zodat wij uw redelijke verzendkosten kunnen terugbetalen als de klacht terecht is.

Het is belangrijk dat u als klant de fout zo nauwkeurig mogelijk aan ons beschrijft.
Stuur een beschrijving mee in het retourpakket, en eventueel een kopie van de orderbevestiging, want dat vergemakkelijkt ons werk en de verwerkingstijd.

Als de klacht wordt geaccepteerd, betaalt nordic e-service de retourkosten, zodat de klant geen kosten heeft.
Geen klachten.

Terug:

U moet ons binnen 30 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren. De mededeling moet ons per e-mail ([email protected]) worden gedaan en anders ook via het standaardformulier voor herroeping. In uw bericht moet u ons duidelijk maken dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.

Zonder ons duidelijk op de hoogte te stellen van uw retourzending en de reden daarvan.
zal de klant gevraagd worden de retourzending te betalen.

Een deel van de aankoop annuleren:

Als u meerdere artikelen bij ons hebt gekocht, hebt u de mogelijkheid een of meer artikelen terug te sturen, zelfs als deze in één bestelling zijn gekocht.
Houd er rekening mee dat u de verzendkosten niet vergoed krijgt als u spijt heeft van een deel van uw aankoop.

Ga terug:

U moet uw bestelling zonder onnodige vertraging, en uiterlijk 14 dagen nadat u ons hebt meegedeeld dat u uw aankoop wilt annuleren en retourneren, aan ons terugsturen.
Wij dragen de directe kosten in verband met de terugzending van het artikel.
U draagt het risico van het artikel vanaf het moment van de gevraagde retourzending tot aan de leveringsdatum van het artikel (bij ons magazijn).

Het ontbreken van de originele verpakking kan mogelijk een beschadiging inhouden, dus om er zeker van te zijn dat u al uw geld terug krijgt, is het aan te bevelen het artikel in de originele verpakking terug te sturen.

Retourzending en herroepingsrecht:

U verliest uw herroepingsrecht als u de verzegeling verbreekt van artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn wanneer ze worden geopend.

De staat van het artikel wanneer u het terugstuurt:

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van het artikel die het gevolg is van de behandeling na levering.
U mag de artikelen niet in gebruik nemen als u ze wilt retourneren.

Als het is uitgeprobeerd in aanvulling op wat hierboven is beschreven, beschouwen we het als gebruikt, wat betekent dat als u de aankoop annuleert, u slechts een deel of niets van het aankoopbedrag ontvangt, afhankelijk van de handelswaarde van het artikel.

Terugbetaling van het aankoopbedrag:

Heeft u spijt van deze aankoop, dan krijgt u het door u aan ons betaalde bedrag terug.
Bij een waardevermindering waarvoor u aansprakelijk bent, wordt dit aankoopbedrag in mindering gebracht.

Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht.
Wij zullen alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief leveringskosten (wij maken geen extra kosten door uw eigen keuze voor een andere vorm van levering, wij kiezen al voor de goedkoopste vorm van standaard levering).
Wij dekken geen retourzendingen met onnodige vertraging en onder alle omstandigheden moeten artikelen binnen 14 dagen na de datum waarop wij bericht hebben ontvangen van uw beslissing om te retourneren naar ons worden verzonden.
Wij voeren een dergelijke terugbetaling uit met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen.
We kunnen de terugbetaling achterhouden totdat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, moet u goederen sturen naar het volgende adres:

Email: [email protected]

Label de zending met “Retour”. Wij ontvangen alleen geretourneerde artikelen die rechtstreeks naar ons adres worden gestuurd, dus niet zonder levering. Om het pakket goed te versturen, raden wij u aan het pakket als verzekerd pakket met GLS te versturen.
Contactgegevens van het dichtstbijzijnde postkantoor.

Privacybeleid:

Om een overeenkomst met ons aan te gaan, hebben wij de volgende informatie nodig:

Naam, adres, tel.
Nr.
en e-mailadres.
Wij registreren uw persoonlijke gegevens om het artikel aan u te kunnen leveren.
De persoonlijke informatie wordt geregistreerd bij nordic e-lab en gedurende vijf jaar bewaard, waarna de informatie wordt verwijderd.

Daarnaast werken wij samen met een aantal andere bedrijven die gegevens opslaan en verwerken.
Deze bedrijven verwerken gegevens uitsluitend namens ons en mogen deze niet voor eigen doeleinden gebruiken.

Wij werken alleen met gegevensverwerkers in de EU of in landen die uw gegevens adequaat kunnen beschermen.
De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is nordic e-lab.
Uw gegevens worden niet doorgegeven of verkocht aan derden.

Als geregistreerde bij nordic e-lab heeft u altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. U heeft ook het recht om in te zien welke informatie over u wordt geregistreerd. U heeft deze rechten volgens de Wet Persoonsgegevens en vragen in verband hiermee moeten worden gericht aan: [email protected]

Tevredenheidsgarantie:

Wij streven er altijd naar dat u 100% tevreden bent.
Dat wil zeggen, als u een probleem heeft met ons product en niet tevreden bent, neem dan contact met ons op.
Wij zullen u helpen!

Beroepen:

Als u een klacht wilt indienen over uw aankoop, moet u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected]. Als wij er niet in slagen een oplossing te vinden, kunt u een klacht indienen bij de Raad voor consumentenklachten via www.forbrug.dk, mits aan de voorwaarden daarvoor is voldaan.

Context Menu is disabled by theme settings.